dinsdag 10 december 2013

Boekje open doen over Organisatie Verbetering!


"Onze filosofie is dat je alleen efficiënte verander en verbeter programma's kunt draaien als de kern van je organisatie op orde is en als je dit samen bottom-up aanpakt. Wat zijn nou de te volgen stappen, waar moet je op letten, wat wordt er in andere boeken nooit bij vertelt, kan bottom-up naast top-down bestaan, etc".

Op basis van mijn ervaring in organisatie verbeter- en veranderprojecten heb ik de afgelopen tijd het “Organisatie Verbeter Boekje” geschreven. Ik zou deze kennis graag met je willen delen. Geen zware kost maar direct toepasbaar binnen jouw organisatie of afdeling”.  

Het beantwoord de volgende vragen:
- Hoe weten wij of onze organisatie op orde is?
- Hoe verbeteren we zaken direct en concreet?
- Hoe doen we dit samen met onze medewerkers?
- Hoe zorgen we er voor dat we het ook zelf kunnen?

Download hier het "Organisatie Verbeter Boekje".  


Ik ben erg benieuwd naar jouw vragen en ervaringen rondom dit thema. Veel leesplezier en ik hoor graag van jou. Geert-Jan de Steur, 0653254071

Geen opmerkingen:

Een reactie posten